Strony internetowe
Proces tworzenia stron internetowych to wbew pozorom niezwykle złożony i skomplikowany szereg czynności. Aby stworzyc stronę odpowiadającą oczekiwaniom Klienta musimy przede wszystkim zapoznac się możliwie jak najszerzej z Jego wymaganiami. W tym celu analizujemy zakres Jego działalności oraz wszystkie czynniki mające wpływ na Jego pracę. Dzięki dobremu poznaniu Klienta możemy zaoferować mu najbardziej optymalne i efektywne rozwiązania.
Pierwszym etapem prac jest przygotowanie przez nasz zespół projektów graficznych. Przedstawimy Państwu nasze propozycje rozwiązań graficznych z uwzględnieniem poszególnych podstron serwisu. Projekt graficzny zawiera wszystkie przekazane przez Klienta wytyczne, sugestie oraz materiały.
Nieodłącznym elementem każdej firmy jest odpowiednie logo, znak, dzięki któremu firma będzie rozpoznaalna. Jeżeli macie już Państwo swoje logo to wykorzystamy je projekcie graficznym. Jeżeli nie – stworzymy je dla Was.
Po zaakceptowaniu projektu graficznego (i ewentualnie projektu logo) rozpoczniemy realizowanie witryny od strony technicznej. Programiści zajmą się zakodowaniem serwisu na potrzeby Internetu z wykorzystaniem najnowszych technologii i wszystkich zasad odpowiedniej optymalizacji kodu. Dzięki temu nasze strony są zgodne z obowiązującymi standardami, co sprawia, że poprawnie wyświetlają się we wszystkich aktualnych przeglądarkach internetowych. Witryny są przygotowywane tak, by czas ich ładowania był możliwie jak najkrótszy.
Możliwe jest również wdrożenie systemu CMS (ang. Content Managment System) umożliwiającego zarządzanie zawartością serwisu przy pomocy inuicyjnych i prostych w obsłudze narzędzi.
Po zakończeniu prac technicznych pozostaje już tylko umieszczenia strony na serwerze. Naszym Klientom oferujemy bezpłatne wdrożenie strony na naszym serwerze i bezpłatne utrzymanie jej przez pół roku!
Opcjonalną czynnością jest pozycjonowanie strony, które pozwala znaleźc się w czołówce wyników w popularnych wyszukiwarkach . Pozycjonowanie pozwala dotrzec do szerokiej grupy odbiorców szukających firm za pomocą wyszukiwarki.